Katalog Produktów dla Przemysłu
zawiera wszystkie produkty przeznaczone dla branży przemysłowej, wersja 2011
Szkolenie swoim zakresem obejmowało głównie tematy związane ze sprzedażą i profesjonalną obsługą klientów.
Podnoszenie poprzeczki – jakości i profesjonalizmu działań handlowców,analizę czynników wpływających na zachowania i decyzje klientów.
Teoretycznie wszystko jest oczywiste i proste – jednak ćwiczenia pokazują że nawet najlepsi wpadają w rutynę i schematy działania - dlatego systematyczne szkolenie i uświadamianie sobie słabych stron nad którymi należy pracować jest procesem który nigdy się nie kończy i nie pozwala na popadanie w samozachwyt.
Część szkolenia była poświęcona płatnościom i windykacji.
zawiera wszystkie produkty przeznaczone dla branży przemysłowej, wersja 2011
zawiera wszystkie sprzedawane przez nas produkty przeznaczone dla potrzeb klienta detalicznego, wersja 2011