

Katalog Produktów dla Przemysłu
zawiera wszystkie produkty przeznaczone dla branży przemysłowej, wersja 2011
W dniach 14,15-10-2013 w siedzibie firmy fischer w Krakowie odbyło się szkolenie dla sprzedawców sklepów sieci Sukces-Zamocowania.
Szkolenie obejmowało pełen zakres produktów firmy fischer techniki mocowania oferowanych w sklepach firmowych Sukces-Zamocowania:
Kotwy stalowe, kotwy chemiczne, kołki rozporowe, kołki uniwersalne, kołki ramowe
- omówienie produktów – zastosowania, cechy, zastosowanie, montaż- dokładne omówienie materiałów budowlanych ze szczególnym uwzględnieniem ich wad i zalet pod kątem mocowań ich właściwości i możliwości do przenoszenia obciążeń.
- omówienie prawidłowego montażu - kotwy, kołki z omówieniem warunków prawidłowego montażu i uwzględnieniem materiału i mocowania.
- omówienie najczęściej popełnianych błędów podczas montażu i doboru zamocowań, narzędzi.
- omówienie technik doboru optymalnego mocowania – idealnie dopasowanego do warunków,
potrzeb i możliwości klienta.
- omówienie tematu aprobat technicznych
Oczywiście teoria ma sens tylko wtedy gdy znajduje odzwierciedlenie w rzeczywistości – dlatego ostatnia część szkolenia – to praktyczny pokaz prawidłowego montażu – wszystkich omawianych zamocowań i testy ( próby ) - czyli badanie obciążeń jakie są w stanie przenosić – kotwy, kołki – sprowadza się to do zastosowania specjalistycznego urządzenia które jest w stanie niszczyć ( dochodzi do zerwania prętów kotwiących stalowych, lub wyrwania stożka w betonie ) jednak dzieje się to przy siłach odpowiadających obciążeniu od kilkudziesięciu kilogramów do kilku ton. Wszystkie uzyskane wyniki - wartości sił niszczących są sprawdzane przez uczestników szkolenia z danymi podanymi w katalogu firmy fischer – co pozwala na uzyskanie 100 % pewności że są to profesjonalne techniki mocowania gwarantujące najwyższy poziom jakości kotwienia i gwarantujące najwyższy poziom bezpieczeństwa.
zawiera wszystkie produkty przeznaczone dla branży przemysłowej, wersja 2011
zawiera wszystkie sprzedawane przez nas produkty przeznaczone dla potrzeb klienta detalicznego, wersja 2011